Napsat článek, který zaujme, není nic lehkého. A napsat produktový článek, který bude mít atraktivní tvář, originálním způsobem seznámí s produktem a nevolá na první dobrou „kup si mě”, je skoro copywriterským zázrakem, který by si zcela jistě zasloužil literárně-marketingovou cenu.
Článek je marketingovým nástrojem, který na čtenáře prostě musí zapůsobit. V současnosti je velmi významnou součástí marketingové komunikace, která je podstatná pro navázání vztahu nejen s potenciálními zákazníky, ale i pro prezentaci před celým online světem.
Buďte jiní. Buďte těmi, kteří se mohou pyšnit vyhledávaným obsahem. Tak se můžete nejen odlišovat od konkurence, ale dokonce ji o pár míst přeběhnout. Umíte se v reálném světě objevit na těch nejlepších místech? Skvěle, to se vám totiž hodí i v online prostředí. Budou vás tak milovat nejenom uživatelé webu, ale získáte si i sympatie vyhledávačů, kterým se stránky relevantního a aktuálního webu prostě líbí.
A nemusíte psát jenom o svých produktech. Máte široké spektrum možností, jak zatraktivnit obsah článků. Můžete zmínit novinky ve své firmě. Pořádáte zajímavé akce? Tak o nich dejte vědět celému světu, a to prostřednictvím článku. Sdílet můžete i svoje zkušenosti nebo zajímavé profesní zážitky.
A hlavně, myslete v první řadě na čtenáře a jejich potřeby. Pište o tom, co zákazníky zajímá. Tak navážete důvěrný vztah, který je pro komunikaci velmi důležitým prostředkem. I tady platí přímá úměra. Důvěra ve vaši značku se bude zvyšovat a řady zákazníků rozšiřovat.