Krajský přebor

Pokud se svým marketingem hrajete krajský přebor, moc dobře znáte svou firmu. Marketing vychází zevnitř firmy, která ví, proč existuje a kam jde. Marketingové aktivity mapujete alespoň základním plánem a znáte trh, na kterém působíte.

Tvoříte alespoň základní obsah formou vlastních autentických fotografií a sbíráte reference od svých klientů. V této úrovni už se neobejdete minimálně bez jednoho placeného kanálu (Google Ads, Sklik, Facebook Ads), skrz který o sobě dáváte vědět světu. O ten se stará váš interní markeťák, nebo jste si na pomoc povolali agenturu, či freelancera.

Nalepit samolepku krajského přeboru můžete, pokud:

  • Máte definovanou firemní misi a vizi, kterou znají všichni zaměstnanci.
  • Máte definovanou společenskou odpovědnost (CSR) a STDC prodeje (pro klienty).
  • Máte zmáknutou tvorbu kvalitních fotografií (produktů, z prostředí firmy).
  • Vám funguje proces sběru referencí.
  • Máte hotovou analýzu klíčových slov (AKW), která je skvělým podkladem pro tvorbu smysluplného a užitečného obsahu. Zároveň investujete min. do 1 placeného výkonnostního kanálu.
  • Máte unikátní kariérní web s příběhy zaměstnanců a jejich fotkami. Web splňuje také technické požadavky.
  • Používáte intranet ke sdílení úspěchů a dobré firemní
    komunikaci. Kromě toho i pořádáte společné
    teambuildingové akce pro vaše zaměstnance.
  • Splňujete všechny body potřebné pro úroveň
    „Okresní přebor”.

2. liga

Tady už není prostor pro amatéry. O marketing se vám pravděpodobně stará schopný interní tým, nebo si úkoly rozdělujete s agenturou. Dbáte na to, aby všechny marketingové aktivity vycházely z unikátní marketingové strategie a navazovaly na váš podnikatelský záměr a byznys plán. Na takové úrovni už hrajete o pozornost celé republiky a využíváte k tomu mix minimálně 3 placených kanálů (Google Ads, Sklik, Facebook Ads a další). Zaměřujete se hlavně na výkon.

Nalepit samolepku 2.ligy můžete, pokud:

  • Jste úspěšně nalepili všechny samolepky v 1. a 2. kruhu marketingové mapy a máte zpracovaný byznys plán, který pomůže k naplnění vize.
  • Investujete minimálně do 3 placených výkonnostních kanálů.
  • Používáte intranet nejen ke sdílení úspěchů a dobré firemní komunikaci, ale také k řízení projektů.
  • Máte marketingovou strategii náboru s vyladěným náborovým procesem, personami pozic a STDC náboru. V rámci rozvoje lidských zdrojů jste zavedli individuální zpětnou vazbu
  • Splňujete všechny body potřebné pro úroveň
    „Krajský přebor”.

1. liga

Hráči, kteří jsou v 1. lize, vědí, že jsou ve svém oboru špičkoví a nebojí se to dát vědět světu. Můžete si dovolit profesionální hráče (odborné marketingové specialisty), kteří se o vše postarají. Není tak problém většinu aktivit outsourcovat a soustředit se na své podnikání. Ke všemu, co bylo potřeba ve 2. lize, se navíc začínáte soustředit na budování své značky (brand), kterou je potřeba jasně definovat. To zahrnuje určení archetypu, tvorbu brand manuálu, corporate design i popis person. Tvoříte také vlastní kvalitní a užitečný obsah. Ten se pak šíří přirozenou cestou na vašich i externích kanálech. V 1. lize se nezapomíná ani na offline marketing.

Nalepit samolepku 1.ligy můžete, pokud:

  • Jste úspěšně nalepili všechny samolepky ve 3. kruhu marketingové mapy a máte zpracované finální dokumenty jako brand manuál, marketingová strategie, culture book, employer brand a marketingová strategie náboru.
  • Máte kompletně pokryté výkonnostní kanály v rámci svých potřeb.
  • Máte nalepené minimálně 3 samolepky související s tvorbou vlastního obsahu (4. kruh). Zároveň máte pokryté offline marketingové aktivity v rámci svých potřeb.
  • Splňujete všechny body potřebné pro
    úroveň „2. liga”.

Liga mistrů

Jste opravdový lídr v oboru. A vnímá vás tak i vaše cílová skupina. Jste ten, kdo ovlivňuje potřeby trhu a udává směr. Povědomí o své firmě v Čechách i zahraničí si řídíte pomocí veškeré komunikace. Pracujete jak s marketingem produktu (služby), tak s marketingem náboru a značkou zaměstnavatele.

Všechny marketingové aktivity vychází z jasně dané strategie odvozené od perfektně definovaného brandu. Tyto aktivity jsou propojené a navzájem se podporují. Pracujete s měřitelnými cíli, kterých díky marketingu pravidelně dosahujete. Příkladem firmy v lize mistrů může být třeba Apple nebo Alza.

Liga mistrů pro nás představuje absolutní špičku. Samolepku ligy mistrů jako jedinou nepřikládáme firmám k zaslané marketingové mapě. Rádi vám ji přijedeme nalepit osobně, protože se s firmou na takové úrovni chceme seznámit. Pokud této úrovně zatím nedosahujete, máme řešení.

Marketingové ligypraktický přehled

Název úrovně Předpoklady splněné úrovně (nalepené samolepky v marketingové mapě) Doba na postup
roční rozpočet
Liga mistrů
  • Vše z 1. ligy
  • Jste lídrem na trhu ve svém segmentu.
>5 let
1 mld. Kč
1. liga
  • Vše z 2. ligy
  • Všechny samolepky ve 3. kruhu
  • Min. 3 samolepky související s tvorbou vlastního obsahu (4. Kruh)
  • Vše ze sekce off-line
min. 3-4 roky
2-5 mil. Kč
2. liga
  • Vše z Krajského přeboru
  • Všechny samolepky v 1. kruhu
  • Všechny samolepky v 2. kruhu
  • Intranet i k řízení projektů
  • Marketingová strategie náboru s vyladěným náborovým procesem, personami pozic a STDC náboru
  • Min. 3 samolepky z placených kanálů (Youtube, FB, Google ads či Sklik)
min. 2 roky
750 tis.–1,5 mil. Kč
Krajský přebor
  • Vše z Okresního přeboru
  • Mise a Vize
  • CSR (společenská odpovědnost)
  • STDC prodejní
  • Fotografie, Reference
  • Analýza KW (klíčových slov)
  • Kariérní web s publikovanými příběhy zaměstnanců s použitím autentických fotek zaměstnanců
  • Min. 1 samolepka z placených kanálů (Youtube, FB, Google ads či Sklik)
min. 1 rok
300-500 tis. Kč
Okresní přebor
  • Konkurenční výhody
  • Firemní Facebook (100 fanoušků, příspěvky nejsou starší než měsíc)
  • Webové stránky/e-shop (technická správnost, responzivita, aktuální obsah)
  • Kariérní web (popřípadě kariérní podstránku na webu)
  • Benefitní systém
  • Celofiremní vzdělávání a společenské akce
min. 6 měsíců
50-100 tis. Kč
Přípravka
  • Zastaralý web
  • Nepoužíváme sociální sítě
  • Žádné další marketingové aktivity
Žádné kampaně,
případně jen nahodile

Tento web využívá cookies

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zobrazit podrobnosti

Nastavení cookies

Vaše soukromí je důležité. Můžete si vybrat z nastavení cookies níže. Zobrazit podrobnosti