KDO, CO, PRO KOHO? Která je ta vaše?
Zviditelněte svoji značku, nechte ji naplno žít a jednotně komunikovat směrem k zákazníkům. Jasně vyjádřená podstata značky je důležitá pro komunikační linku, protože právě z ní vychází. Než ale začnete psát váš osobitý příběh ve světě značek, je třeba si určit jednotnou komunikační linku, která bude cítit napříč celkovou komunikací v obsahu, a to v online i v offline prostředí. Její tvorba je provázána se vznikem brandové strategie, prolíná se všemi jejími částmi, od samotného definování značky přes archetyp až po zmíněnou komunikaci, obsah a konkrétní texty.
Vytvořená pravidla vám pomohou vytvořit konzistentní linku, díky které budete vždy poznatelní. Získáte tak jednotný styl a budete tak vědět, jak promlouvat. Díky tomu sdělíte světu to nejpodstatnější a nejdůležitější, co osloví vaše zákazníky. A navíc se všem, kteří se na textech budou podílet, bude psát všechno snadněji. Všichni totiž budou vědět co psát, a hlavně jakým způsobem.