Co vám firemní fotky přinesou

Fotografie je proces získávání a zaznamenávání obrazu pomocí světla a jeho reakcí a pro správnou marketingovou komunikaci je naprosto klíčový. Konkrétně tvoří velkou část obsahu na firemních sociálních sítích a reprezentují vás na webových stránkách společnosti. Obsah fotek může mít nejrůznější charakter. Jedná se například o zachycení průběhu výroby, finálního produktu, ale i firemní kultury.

Věděli jste, že si zapamatujeme až 80 % toho, co vidíme, ale pouze 20 % toho, co čteme?

Co Vám to přinese?

Skrze fotografie máte jedinečnou šanci zákazníka zaujmout, přesvědčit a zároveň, jsou-li fotky kvalitně zpracované, ukázat svou profesionalitu.

1 Klienti si vás zapamatují

Tím, že do svého obsahu zařadíte hezké a relevantní fotografie, se stáváte pro klienta unikátním a vaši práci si snáze zapamatuje. Působivý text plný informací je důležitý, ale pokud ho doplníte zajímavými fotografiemi, máte vyhráno.

2 Získáte na důvěryhodnosti

Své textové sdělení podložíte i vizuálně, a tím získáte určitou dávku důvěryhodnosti. Klient si navíc hned dokáže představit výsledný produkt, který od vás obdrží, či jak budou vaše služby vypadat.

3 Přiblížíte se klientům

S využitím fotek na sociálních sítích se přiblížíte svým klientům. Můžete ukázat, jak vaše firma funguje a kdo se za ní skrývá. Navážete s klientem určitý vztah a ten následně může být klíčový pro jeho výběr společnosti, se kterou se rozhodne spolupracovat.

Kam za hezkými fotkami?

Fotografie vám dodávají určitou míru věrohodnosti a šanci odlišit se od ostatních. Právě z těchto důvodů se pokuste používat své vlastní fotky namísto využívání služeb fotobank. Právě fotobanky jsou snadným a rychlým řešením, ale z dlouhodobého hlediska mohou spíše uškodit. Tvorbu fotografií může zaštítit například tvůrce obsahu, či externí profesionál. Zkuste ale hledat i v řadách vlastních zaměstnanců. Je totiž možné, že tam narazíte na talentovaného kreativního nadšence, který odvede skvělou práci. Důležitým faktem zůstává, že je potřeba nezapomínat dokumentovat. Může se stát, že zapomenete zdokumentovat oslavu výročí společnosti, či vánoční večírek. Jedná se však o důležitý materiál, který již znovu nenafotíte.

Kdy můžete říct, že máte jako firma fotky v pořádku?

Proto, abyste mohli úspěšně tvrdit, že máte ve firmě fotky v pořádku, musíte splnit tyto základní podmínky:

  1. Jasné sdělení
  2. Kvalita fotografií
  3. Pravidelnost zveřejňování
  4. Používejte aktuální fotografie
  5. Originálnost a osobitost

1 Jasné sdělení

Měli byste mít stanovené poselství, které by daná fotka měla nést. Je důležité si říct, jaké pocity by v návštěvníkovi měla fotografie na webových stránkách či firemní sociální síti zanechat a přizpůsobit tak její tvorbu. Zároveň nezapomeňte na to, aby korespondovala s textovým sdělením a vzájemně obě složky přizpůsobte.

2 Kvalita fotografií

Dodržujte určitou kvalitativní úroveň. Ve většině případů není třeba mít technicky nejlepší fotografie, ale pamatujte, že i na kvalitě záleží, jelikož vypovídá o míře profesionality.

3 Pravidelnost zveřejňování

Tento bod cílí především na sociální sítě. Je potřeba dodržovat pravidelnost vámi publikovaných příspěvků, a tedy i fotografií, které v nich hrají hlavní roli. Při pravidelném zveřejňování se na váš firemní profil na sociální síti lidé opět vrátí a v nejlepším případě ho začnou sledovat. I proto je dobré své příspěvky tvořit s předstihem a plánovat, kdy je zveřejníte.

4 Používejte aktuální fotografie

Snažte se používat co nejaktuálnější fotografie a postupně ty staré obměňujte. Máte na webových stránkách portfolio produktů, ale některé z nich již několik let nevyrábíte? Zkuste je nahradit lepšími fotkami svých stávajících produktů.

5 Originálnost a osobitost

Zkuste do fotek promítnout svůj osobitý styl a to, čím se jako firma odlišujete od ostatních. Vymysleli jste způsob, jak originálně vizuálně prezentovat na webových stránkách své produkty? Výborně, jste o krok blíže k tomu, aby si vás klient zapamatoval.

Tento web využívá cookies

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zobrazit podrobnosti

Nastavení cookies

Vaše soukromí je důležité. Můžete si vybrat z nastavení cookies níže. Zobrazit podrobnosti