Kariérní eventy

Díky eventům vstupují do našich životů jedinečné zážitky, na které jen tak nezapomenete. Jejich cílem je vyzkoušet si konkrétní produkty či služby a zamilovat se do nich natolik, že se stanou již nedomyslitelnou součástí života vašich zákazníků. Výjimečný zážitek však mohou prožít i návštěvníci na akcích, kde se prezentují nebo přímo organizují vybrané firmy a společnosti, tedy přímo vy. A nehraje roli, zda se lidé dostali na takovou akci náhodou, přilákal je osobní zájem či byli obdarování osobní pozvánkou.

I když, jen tak mezi řádky, taková osobní pozvánka vždy potěší a prohlubuje vztahy s vašimi zákazníky. Možná, že se taková akce stane zlomem ve vašem podnikání. Budete tak šťastlivcem, který získá vysněného zaměstnance a rozšíří řady svých věrných zákazníků?

Jaké akce můžete využít?

Vždy záleží na vaší firmě, značce, hodnotách, kultuře a samozřejmě produktech. Akce by zkrátka měla zapadat do vašeho brandu, a to do toho nejmenšího detailu. Prezentujte svoje výrobky či služby a zároveň sami sebe. A nejlépe originální cestou:

1 Dny otevřených dveří

Díky nim seznámíte širokou veřejnost s firmou. Lidé se tak dozví, jak to u vás vypadá a jak reálně fungují některé z vašich výrobních procesů. Máte nějaký speciální druh vybavení nebo atraktivní pracovní postup? Ukažte je! Alespoň něco málo, co je možné. Je jisté, že vaše know-how musí zůstat utajeno, ale alespoň malým poodhalením naplníte v lidech potřebu po nových zážitcích a informacích.

A to je přesně to, co v nich zůstane. A pokud přidáte zábavné soutěže, kde lidé mohou vyhrát některé z produktů nebo dárkových předmětů, sklidíte nadšení. Lidé si tak vyzkouší vaše výrobky v reálném životě a seznámí se tak na vlastní kůži s jejich benefity. A pokud budou spokojení, pak máte nakročeno k tomu, že se k vám lidé vrátí pro další produkty.

2 Pracovní veletrhy

Ještě jste se nestali součástí světa pracovních veletrhů? Pak není na co čekat. Rozhodně máte z čeho vybírat. Menší počet zaregistrovaných účastníků přivítají brány Carrer Days. Menší akce, odehrávající se zpravidla na půdě vysokých škol, nesou název Veletrh iKariéra. Další příležitost nabízí Job Challenge, Profesia Days a mnoho dalších. Veletrhy jsou jedinečnou šancí, jak prezentovat své produkty a služby.

A pokud jste dokonale seznámeni s vaší konkurencí, pak prezentujte konkurenční výhodu či výhody. Tím, že budete jiní, zaujmete a návštěvnici na vás jen tak nezapomenou. Zapůsobíte a přilákáte talentované a nejvhodnější kandidáty. Ať už budou z řad studentů, absolventů, či pracovníků s bohatými zkušenostmi.

3 Exkurze a přednášky, soutěže a stáže

Snažíte se jít neustále kupředu. Dnes není byznys jenom o vašich výrobcích, ale také o vaší firemní kultuře, veřejném vystupování, a především komunikaci se zákazníky. Nestačí, aby za vámi stály pouze originální příběhy. Pokud chcete zaujmout, musí být něčím výjimeční. Ideálním klíčem k odemknutí srdcí potenciálních pracovníků i zákazníků jsou odborné přednášky, soutěže a stáže. Ty mohou probíhat na různých atraktivních místech, ve školách nebo přímo ve vaší firmě. Je vhodné vždy navazovat na teoretickou výuku a rozšiřovat odborné znalosti studentů a dalších návštěvníků.

Zorganizujte jednodenní či vícedenní školení, kde se mimo výzkum budete věnovat také soft skillům, prezentacím, sebeprezentacím, prodejním dovednostem a vůbec firemním vztahům a kultuře. Budoucnost patří spolupráci. Maté také pocit, že právě při projektech, kde spolu pracují odborníci společně s akademickými pracovníky a samotnými studenty, vznikají ty nejlepší produkty?

S těmito akcemi zkrátka zazáříte!

Výhody, které tyto akce přináší jsme si popsali konkrétně u jednotlivých typů akcí. Pár jich však ještě najdeme. Chcete se s nimi seznámit? Tak tady jsou:

  • Akcemi podporujete samotnou vědu, vývoj a umožnujete tak jít všem vstříc budoucnosti.
  • Potenciální zaměstnanci, ale i vy sami, získáváte zkušenosti a dovednosti atraktivní formou a díky tomu se vaše cena na trhu práce významně zvyšuje.
  • Vytváříte inspirativní místo, které návštěvníky motivuje a probouzí v nich touhu a chuť po učení a získávání vědomostí a zkušeností. Zkrátka můžete sami sebe a ostatní nasměrovat po nové cestě. Inspirujte tak návštěvníky k sebevzdělávání a sbírání zkušeností prostřednictvím vysněné práce!
  • Díky akcím navážete nové vztahy, ale současně upevníte a prohloubíte již ty fungující. Posilujte tak vztahy nejenom navenek, ale také uvnitř firmy, mezi svými zaměstnanci, a to je velmi důležité.

Kdy si můžete nalepit samolepku?

Samolepku si můžete nalepit ve chvíli, kdy bude úspěšně po akci, budete mít hotové celkové vyhodnocení, a to i se zpětnou vazbou od účastníků. Anebo v okamžiku, kdy máte naplno rozjeté stáže či soutěže, které dlouhodobě fungují a přináší výsledky. Zkrátka je důležité mít všechny akce rozeběhlé, a zároveň pod kontrolou.

K tomu vám pomůže stabilní organizační tým a detailní plán eventů, kterého se budete držet. Abyste se blýskli, pak je třeba mít u každých akcí stanovený harmonogram, obsahující komunikační kanály, koncepty, scénáře, technické a organizační zajištění či design. Podstatné je také mít předem domluvené mediální prostředky, díky kterým akci zpropagujete a následně uchováte v povědomí lidí.

Proto, abyste mohli úspěšně tvrdit, že máte Kraiérní eventy, musíte splnit tyto základní podmínky:

  1. Vyberte nejvhodnější akci
  2. Tým personální agendy
  3. Vybírejte své nejlepší lidi
  1. Plán akce
  2. Vyhodnocení akce
  3. Budete vidět

Vyberte nejvhodnější akci

  • V první řadě je třeba vybrat tu nevhodnější akci, na kterou máte vhodné produkty, vybavení, schopnosti a finanční možnosti. Pokud máte chuť, můžete samozřejmě využívat různých akcí, jen vždy pamatujte na to, aby zapadaly do vašeho brandu.
  • Skvělé je, pokud máte schopný tým personální agendy, který dokáže tyto akce dokonale zajistit. Bát se rozhodně nemusíte ani spolupráce s externími firmami na marketing, které mohou vnést do vašich akcí další neotřelé a originální nápady, díky kterým posunete úroveň akcí zase o úroveň výš a vytříbíte tak svoji prezentaci. Skvělá je také kooperace s odborníky a specialisty, kteří stojí za výjimečnými projekty. Ty jsou totiž skvělou inspirací!
  • Budete vidět. Získáte tak ve světě byznysu své nezastupitelné místo.

Vytvořte plán akce

  • Ať už pojedete na veletrh, či uspořádáte přednášku, vybírejte pro prezentaci své nejlepší lidi. Jenom fundovaní zaměstnanci se skvělým vystupováním a komunikací, ze kterých bude sálat upřímný optimismus a nadšení, zaujmou a vzbudí sympatie. Pak už stačí jenom krůček k navázání bližší spolupráce.
  • Vždy je nutné vytvořit plán akce, ať každý ze zainteresovaných ví, co je na akci jeho úkolem. A také je důležité, aby všichni věděli, co dělat v případě nějaké nenadále situace a kde získat potřebné informace.
  • Nikdy nezapomeňte na vyhodnocení akce. To je právě jedno z nejdůležitějších. Monitoring akce a zpětná vazba, dává vašemu snažení smysluplnost a přináší výsledky. A v neposlední řadě určuje směr, kterým se budete nejenom vy, ale i ostatní směřovat.

Příklad špičkové spolupráce se studenty a absolventy

Tím se může chlubit společnost ŠKODA. Absolventi zde mohou rozjet kariéru díky ročnímu mezinárodnímu programu ŠKODA Trainee Stážisti získají jedinečné zkušenosti a seznámí se s prostředím moderní firmy, a to vše pod vedením mentora, na kterého se mohou spolehnout. Díky podpoře se tak nikdo nebojí vyzkoušet práci na různých odděleních, díky čemuž získají lidé zkušenosti, ale hlavně najdou ten typ práce, který jim dokonale sedne a bude je bavit.

 Součástí programu je také zahraniční výjezd, kde získají absolventi opravdu bohaté zkušenosti a navážou vztahy s dalšími kolegy. Ve společnosti ŠKODA zkrátka ví, že budoucností jsou cílevědomí a talentovaní lidé, kteří se chtějí rozvíjet. A také to, že nejlepší je, když děláte to, co vás baví a naplňuje! A právě to je cílem všech zmíněných akcí. Možná, že by stálo nějakou navštívit, co myslíte?

Tento web využívá cookies

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zobrazit podrobnosti

Nastavení cookies

Vaše soukromí je důležité. Můžete si vybrat z nastavení cookies níže. Zobrazit podrobnosti