Web

Web je dnes v podstatě identitou firmy v prostředí internetu. Je často místem úplně prvního kontaktu klientů, partnerů, či dodavatelů s vaší společností. A právě zde si o vás lidé vytvářejí svůj první dojem. Stejně jako u mezilidských vztahů má i v byznysu první dojem velkou váhu. Nekvalitní web zapříčiní odchod návštěvníka ke konkurenci, zatímco tak kvalitní se špičkovým obsahem přitáhne jeho pozornost a zvýší objednávky produktů či služeb.

Proto je dnes web pro firmy nepostradatelný. Na tom se shodnou prakticky všichni podnikatelé. Mnoho firem ale už opomíjí fakt, že konkurence, především na internetu, rapidně roste. Už jsou dávno pryč doby, kdy stačilo na internetu pouze být. Pokud má web přinášet firmě užitek, je třeba s ním neustále pracovat, nebo velice rychle začne zaostávat za konkurencí.

Co obnáší efektivní práce s webem?

V první řadě musíte vědět, co od webu očekáváte vy jako firma a co od něj čeká vaše publikum. Kdo na váš web vlastně chodí a proč? Co tam hledá, co očekává? A co děláme pro to, aby se na něj dostal? Když toto zjistíte, teprve poté můžete navrhnout webové stránky tak, aby zákazníkům doopravdy pomáhaly a jednoduše bez překážek je dovedly k cíli.

K cíli jim pomůžete vizuálem, grafikou, fotkami i články. Zkrátka kvalitním a jedinečným obsahem. S takto solidním základem už máte velkou šanci na úspěch. Přihoďte k webu kvalitní marketing a průběžnou optimalizaci, a ve světě digitálu máte nakročeno k úspěchu.

Kdy můžete tvrdit, že máte kvalitní web

Proto, abyste mohli úspěšně tvrdit, že máte kvalitní web, musíte splnit tyto základní podmínky:

  1. Máte jasně stanovený cíl
  2. Znáte návštěvníky webu
  3. Rychlost a bezpečnost
  4. Optimalizovaný web
  5. Tvoříte vlastní obsah
  6. Jasně komunikujete
  7. Máte připojený analytický nástroj

1 Máte jasně stanovený cíl

Máte jasně stanovený cíl, kterého má web dosáhnout. A víte, jak ověřit jeho naplnění.

2 Znáte návštěvníky webu

Máte zmapováno, kdo jsou návštěvníci webu, co potřebují a znáte způsoby, jak jim to skrze web nabídnout.

3 Rychlost a bezpečnost

Máte zajištěné základní technické požadavky jako rychlost a bezpečnost.

4 Optimalizovaný web

Váš web je optimalizovaný pro mobilní zařízení všech velikostí.

5 Tvoříte vlastní obsah

Tvoříte vlastní obsah, který dá webu život (texty, články, fotky, videa).

6 Jasně komunikujete

Na úvodní stránce jasně komunikujete, kdo jste, co děláte, v čem zákazníkům můžete pomoct a proč by měli chtít zrovna vás.

7 Máte připojený analytický nástroj

K webu máte připojený nějaký analytický nástroj, kterým můžete ověřovat a zkoumat chování návštěvníků.

Tento web využívá cookies

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zobrazit podrobnosti

Nastavení cookies

Vaše soukromí je důležité. Můžete si vybrat z nastavení cookies níže. Zobrazit podrobnosti