SEO

Drtivá většina lidí v moderním světě používá vyhledávače jako Google a Seznam k vyhledávání informací, zábavě a nakupování. Firmy s dobře optimalizovaným webem toho využívají a na svůj web dokážou tyto potenciální zákazníky přivést. Nenechte svou konkurenci zvítězit v bojích o neplacené pozice ve vyhledávačích a svůj web nebo e-shop optimalizujte. Získáte tak dlouhodobý zdroj zákazníků, který vás v porovnání s běžnou inzercí téměř nic nestojí.

Poměr placených i neplacených kanálů, které vodí uživatele na stránky

Poměr placených i neplacených kanálů, které vodí uživatele na stránky

SEO je zkratka Optimalizace pro vyhledávače (Search Engine Optimization). Je to proces několika činností, díky kterým je váš web vidět a dokáže se na relevantní klíčová slova umisťovat na vyšších pozicích vyhledávačů. Cílů pro tyto činnosti je nespočet, například zvyšování návštěvnosti webu, viditelnosti značky nebo snižování vysoké míry odchodovosti ze stránek webu.

Vyhledávače pomocí algoritmů a mnoha různých faktorů hodnotí všechny stránky vašeho webu. Mají za úkol odhalit, jestli je stránka pro uživatele tou nejlepší možnou odpovědí na jeho dotaz.

Proč je důležité dělat SEO?

  • Na rozdíl od PPC kampaní nebo reklamy na sociálních sítích je SEO neplacené
  • Pomůže vám odhalit co vaše zákazníky zajímá.  
  • Pokud budete mít smysluplný obsah, z vyhledávačů získáte relevantní návštěvnost
  • Pokud na vašem webu vždy uživatelé najdou, co hledali, vybudujete si jejich důvěru.
  • Pokud budete k tvorbě obsahu využívat analýzu klíčových slov a budete vidět ve vyhledávačích, zvýšíte povědomí o své značce.
  • Pokud se budete pravidelně věnovat optimalizaci, aktualizujete obsah a nezaspíte před konkurencí, výsledky budou trvalé.

Kdy je optimalizace hotová a můžete si nalepit samolepku?

Hotovo nemáte v podstatě nikdy. SEO zahrnuje nespočet činností, důležité je obsah aktualizovat a stále se mu věnovat. Ale přesto si můžete samolepku nalepit, pokud: 

  1. Máte promyšlenou strukturu webu, která vychází z analýzy klíčových slov
  2. Máte vyplněná meta data v požadované délce a jejich obsahem jsou klíčová slova
  3. Máte obsah stránek vytvořený tak, aby byl pro uživatele smysluplný a odpovídal danému záměru
  4. Web neobsahuje nefunkční odkazy nebo stránky
  5. Pravidelně se věnujete aktualizaci obsahu

Tento web využívá cookies

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zobrazit podrobnosti

Nastavení cookies

Vaše soukromí je důležité. Můžete si vybrat z nastavení cookies níže. Zobrazit podrobnosti