Kariérní web

Kariérní web je jedním ze základních prostředků personálně marketingové komunikace a náborových aktivit. Je to okno do vaší firmy, díky kterému kandidát pozná, co jste za firmu, jestli do vašeho prostředí dobře zapadne a zda si bude rozumět s ostatními pracovníky. Správně definovaným obsahem a strukturou stránek budete efektivně cílit na relevantní kandidáty a získáte přístup k nejlepším talentům a loajálním pracovníkům na trhu.

O volná pracovní místa dnes není nouze. Zvyšuje se tím mobilita na trhu práce a přirozeně také ochota jít do většího rizika při hledání té nejlepší nabídky. A z toho můžete jakožto zaměstnavatel těžit. Uchazeče je jen potřeba správnou cestou oslovit. Špičkově zpracovaný kariérní web je nepostradatelnou součástí efektivního náboru, budování značky zaměstnavatele a získávání relevantních kandidátů.

Proč mít kariérní web?

  1. Snížíte pravidelné měsíční náklady na nábor.
  2. Budete mít více relevantních kandidátů.
  3. Vylepšíte svou image zaměstnavatele.
  4. Zvýšíte motivaci uchazečů u nás pracovat.

Kdy si můžete nalepit samolepku?

Proto, abyste mohli úspěšně tvrdit, že máte funkční kariérní web, musíte splnit tyto základní podmínky:

  1. Máte kariérní web, který je optimalizovaný pro všechny vyhledávače na PC i mobil.
  2. Kariérní web jde ruku v ruce s grafickým vizuálem firmy.
  3. V jednoduchosti je krása – kontaktní formuláře jsou uživatelsky přívětivé.
  4. Kariérní web je propojený se sociálními sítěmi.
  5. Na webu jsou nasazeny měřicí kódy.

Jak vytvořit perfektní kariérní web?

U kariérního webu se zaměřte zejména na to, aby byl váš obsah co nejvíce autentický a především srozumitelný.

Jedná se o nejnáročnější fázi celé výroby kariérního řešení.  Web udělejte transparentní, ukažte vše tak, jak je, a hlavně bez zbytečných příkras a nepravd. Udělejte představení společnosti, nastiňte atmosféru.

Při výrobě kariérního webu je vaším produktem nabídka zaměstnání. Odhalte, jaký zaměstnavatel jste. Vycházejte ze svého podnikatelského záměru, vizí a hodnot společnosti. Vše, co vás charakterizuje a vytváří obraz vaší zaměstnavatelské identity i přístupu k zaměstnancům, je brand zaměstnavatele.

Vzbuzujte emoce! Nebojte se fotek svých zaměstnanců v akci, hlavně momentek. Vtáhnete tím potencionálního uchazeče do děje, bude chtít být součástí vaší komunity. Duch vaši firemní kultury bude ještě lépe rozpoznatelný z videa. Domluvte si fotografa a vtáhněte do procesu i své zaměstnance, kteří mohou být součástí vašeho kariérního webu.

K určení vhodného obsahu na webu i správné komunikační linky vám pomůže vytvoření person. Persona je pro vás takový typický uchazeč o práci, u něhož dokážeme odhadnout, jaké má potřeby, jakým jazykem mluví a co ho bude na webu zajímat (zda to jsou firemní benefity, hodnoty, poslání a vize firmy, odpovědné chování firmy, firemní akce nebo cokoliv jiného.

Čím kariérní stránky oživit?

Pro zvýšení atraktivity vašich stránek se nebojte být jiní, buďte osobitější a ukažte jací doopravdy jste. To můžete udělat prostřednictvím vašich zaměstnanců. Napište jejich příběh, jejich cestu a jednotlivé kroky firmou a inspirujte tak vaše uchazeče k tomu, aby si začali psát příběh vlastní, a to právě u vás.  Chcete vidět konkrétní tipy, jak příběhy zaměstnanců zpracovat? Inspirací vám můžou být příběhy našich zaměstnanců.

Od koho se inspirovat?

Uchazeče je jen potřeba správnou cestou oslovit. Špičkově zpracovaný kariérní web, nepostradatelná součást efektivního náboru, budování značky zaměstnavatele a získávání relevantních kandidátů, vám v tom pomůže! 

  • Náš kariérní web získal mezi malými firmami ocenění Kariérní web roku 2019. Hodně jsme na něm mákli, ale jsme na něj pyšní. Autenticky komunikuje, jaká firma jsme i koho hledáme. 
  • U kariérních stránek je velmi důležité si uvědomit pro jakou cílovou skupinu je tvoříte. To si dobře uvědomila Ikea, která vytváří své stránky pro 50+.
  • Škoda Auto se spojila s autory knih a společně pro kariérní stránky, které lákají uchazeče do IT, vytvořili backend stories knihy - příběhy inspirované IT prostředím.

 

Tento web využívá cookies

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zobrazit podrobnosti

Nastavení cookies

Vaše soukromí je důležité. Můžete si vybrat z nastavení cookies níže. Zobrazit podrobnosti