Klik. A životopis byl odeslán. Po přečtení zajímavého příběhu pracovníka vám to prostě nedalo. Měli jste pocit, že díky Alici, která skvěle popsala svoji náplň práce a kariérní cestu firmou, se chcete stát jejím kolegou a nastoupit na vysněnou pozici? Skvěle, pak jste narazili na velmi dobře zvládnutou součást náborového procesu, a to příběh zaměstnanců. Protože jen ten originální prozradí, že máte co do činění s firmou, která ví, co chce, a koho chce. A přesně toho pravého uchazeče zaujme!
Příběhy zaměstnanců jsou velmi efektivní součástí personálního marketingu. Vychází a jsou součástí firemní kultury a employer brandu, neboli “značkou zaměstnavatele”. Ta je skvělým prostředkem, jak zazářit na trhu práce a získat zde svoji významnou roli. Jasně definovaná značka, která je originální, osobitá a promyšlená působí nejen na potenciální zaměstnance. Ale také na ty, kteří jsou již součástí firmy.
Pracovníci jsou nositeli hodnot firemní kultury. Proto jsou ideálními a hlavními postavami kariérních příběhů. Nechte je promluvit a oslovit všechny čtenáře. Pracovníci totiž firemní život dokonale představí a vzbudí v návštěvnících stránek touhu inspirativní prostředí více a detailněji poznat.