Držíte v rukou svůj oblíbený produkt a rázem máte na tváři úsměv a celé tělo zaplaví příjemné pocity spojené s jedinečným zážitkem? Tak pak jste šťastlivcem, který prožil na vlastní kůži povedený event.“
Jak vlastně popsat něco nepopsatelného...
Event je neustále se utvářejícím se a vyvíjejícím se marketingovým komunikačním nástrojem. A tak má v marketingovém světě specifické místo, které nelze vyjádřit jednoduchou definicí. To vychází z jedinečnosti samotného eventu, jenž je ojedinělým a neopakovatelným zážitkem, působícím na všechny smysly příjemců. A zároveň je vázaný na přítomný okamžik na konkrétním místě. Event je pomyslným vrcholem na jevišti marketingového světa, za kterým se skrývá dlouhodobý proces, probíhající v rámci globální firemní komunikace. Ale právě za oponou zůstává to důležité. Podpora celkové image firmy, jejich produktů a prohloubení vztahu s obchodními partnery a klienty.
Eventem se tak může stát široké spektrum zážitků. Dle obsahu mohou být zaměřeny více na informace a produkty nebo naopak na zábavu a uvolnění. Podle orientace na cílové skupiny se může jednat o zákazníky, partnery, dodavatele nebo zaměstnance. Neméně důležitým faktorem je koncept akce, která může být vázaná na výročí, významné dny, konkrétní produkt, místo nebo jedinečnost firmy jejího know-how. Zábavě se tak můžete oddávat venku na fotbalových stadionech, opuštěných atraktivních místech, a dalších veřejných prostorech či naopak ve významných budovách, divadlech, hradech či sálech.