V této fázi je už kandidát na vaši firmu více napojen, začíná o vás přemýšlet (think). Byl třeba u vás ve firmě na meet upu, na vaší přednášce, na konferenci. Navštívil vaše firemní stránky, sleduje vás na sociálních sítích, pravidelně reaguje na váš obsah. V této fázi uchazeč pravidelně čte váš obsah, reaguje na něj a chce se dozvědět více, o co ve společnosti jde - jaká je její kultura, jak se tam pracuje atp. Cílem této fáze je udržovat dlouhodobé vztahy s kandidátem a být s ním více v přímém kontaktu. Ví o vaší firmě, ví, co děláte, čemu se věnujete a proč. Už můžete mluvit více o sobě, protože to uchazeče zajímá. Nyní dobře funguje blog, sociální sítě, newslettery, články, setkávání se.
Nenásilně mu v této fázi pomalu ukazujte důvody, proč by měl pracovat u vás. Stavte se do role jeho ideálního zaměstnavatele. Za tímto účelem využívejte v náboru tzv. EVP (emploer value proposition). Jsou to vaše unikátní atributy, které vás na trhu práce odlišují od ostatních zaměstnavatelů. Jsou to důvody, proč u vás lidé pracují a proč jsou spokojení.