Tenhle webinář už máme za sebou ale máme pro vás záznam!
Hledaný výraz musí mít více jak 2 znaky.
Tenhle webinář už máme za sebou ale máme pro vás záznam!
Webinář Úvod do marketingové mapy a tipy pro nalezení opravdových konkurenčních výhod je určený podnikatelům a ředitelům malých a středních firem, kteří se chtějí naučit využívat marketing k růstu svojí firmy.
Webinář si nenechte ujít, pokud působíte v malé či střední firmě na jedné z následujících pozicí:
V průběhu webináře vás náš výkonný ředitel a zakladatel eBRÁNY, Martin Semerád, provede Mapou firemního marketingu, která vám pomůže pochopit, co je to celostní marketing. Odhalí vám souvislosti mezi podnikatelským záměrem, byznys plánem, vaší značkou a marketingovou komunikací a ukáže vám cestu k růstu vaší firmy.
V návaznosti na to se rovnou podíváte na konkurenční výhody. Zjistíte, co musí konkurenční výhoda splňovat k tomu, aby vám vydělávala. Vysvětlíme vám také, že "kvalitní produkt" či "XY let na trhu" vlastně nejsou konkurenčními výhodami a proč tomu tak je. Ale hlavně: Odnesete si informace, jak pro svou firmu postavit konkurenční výhodou, která skutečně prodává.
Martin Semerád, zakladatel a výkonný ředitel eBRÁNY, který ji založil ještě na kolejích, odkud se s Jiřím Janků a eBRÁNOU vypracovali až na vrchol českého internetového marketingu. Prošel si mnoha stádii podnikání - od malého týmu o pár lidech až po firmu s více než 100 specialisty pod jednou střechou.
S firmou si prošel několika krizemi, které vždy překonal a dokázal je skvěle využít k dalšímu růstu. Díky svým zkušenostem se dokonce dostal až do knihy Hrdinové digitální doby. Nyní pracuje na projektu Mapa firemního marketingu, který si klade za cíl vzdělávat malé a střední firmy tak, aby samy dokázaly využívat marketing ke svému růstu.