Jenom jasně definovaná, skutečná, živá, stabilní a smysluplná značka umí v současném konkurenčním světě reklamy zazářit, zaujmout a jen tak nevyhasnout. A tu dokonale definuje brand manuál. Vaše jedinečná a originální kniha, která definuje vás samotné a dává jasné a konkrétní linie vaší identitě. Dílo, které je nadupané teorií o vaší značce, hodnotách, identitě a zároveň možnostmi, jak s tímto získaným brandovým bohatstvím pracovat pomocí marketingových strategií.
Taková značka je výsledkem dlouhodobého vědomého a promyšleného budování. Vychází z předem definovaných, naplánovaných a systematicky řízených aktivit. Cílem je jediné – vynést vaši značku do marketingového nebe, kde ji nikdo a nic nezastíní, protože se pro mnohé stane „lovebrandem“.
Tvorba brand manuálu je kreativní proces, během kterého rozhodně vystoupíte za hranice svého myšlení a vnímání. Abyste se ve světě archetypů, příběhů značek, komunikačních a grafických linek, person a marketingových strategií neztratili, je třeba dát všemu smysluplný řád. A to dokáže jedině brand manuál, který doporučujeme mít vždy po ruce. A to v online verzi i tištěné, kde je vše černé na bílém. A ve formě, které budou rozumět všichni zaměstnanci. Značku totiž utváří celá společnost. Od vás až po konstruktéra, ekonoma, dělníka či recepční.