Hledaný výraz musí mít více jak 2 znaky.
Nadcházející webinář:Firemní plán krok za krokem: Jak jej propojit s obchodní strategií
Chcete, aby vaše firma rostla systematicky a efektivně? Připojte se k našemu webináři a zjistěte, jak vytvořit pevné základy podnikání pomocí jasné vize a dobře sestaveného firemního plánu. Nestačí plánovat jen obchod – klíčem k úspěchu je strategicky řídit celou firmu.
Obsah webináře
Chcete, aby vaše firma rostla systematicky a efektivně? V tomto webináři si ukážeme, proč je důležité začít s jasnou vizí a celkovým pohledem na podnikání. Správně sestavený firemní plán vám poskytne pevné základy, na kterých lze stavět strategie pro jednotlivé oblasti – obchod, marketing, výrobu i další klíčové části firmy. Připojte se a zjistěte, jak propojit firemní plán s obchodní strategií a posunout svůj byznys vpřed. Neplánuj jen obchod, plánuj celou firmu!
Proč si webinář nenechat ujít?
- Nezačínejte jen obchodem – Vyšší poptávka je skvělá, ale co když na ni vaše firma není připravena? Ukážeme si, proč je důležité plánovat firmu jako celek a nepodcenit dopady růstu na výrobu, kapacity a finance.
- Firemní plán jako pevný základ – Co to je, jak ho vnímáme? Kdy a jak ho řešit? Správně sestavený firemní plán vám pomůže udržet směr, předcházet chaosu a zajistit dlouhodobý rozvoj.
- Jak se firemní plán sestavuje – Krok za krokem projdeme, co by měl firemní plán obsahovat, jaké otázky si položit a jak se vyhnout častým chybám.
- Jak plán propojit s dalšími oblastmi firmy a uvést v život – Firemní plán nesmí zůstat jen na papíře. Naučíte se, jak ho propojit s obchodem, marketingem, výrobou i financemi, aby fungoval v praxi.
Termín webináře
čtvrtek 20. 2. 2025 od 13 hodin
přibližně 45 min
Výhody webinářů
- Stačí vám počítač nebo mobil s připojením k internetu a Google účet.
- Ušetříte čas – není třeba nikam cestovat.
- Zúčastníte se z pohodlí svého domova nebo kanceláře.
- Můžete se kdykoliv vrátit k záznamu.
- Během vysílání dostanete odpovědi na své otázky.
Jak to funguje?
- Zaregistrujte se.
- My vám registraci obratem potvrdíme.
- Před startem webináře vám pošleme odkaz, kde ho můžete zhlédnout a klást přednášejícím dotazy.
Plánované webináře pro rok 2025
Datum | Téma | Přednášející | Registrace | ||
---|---|---|---|---|---|
20. 2. 2025 |
Firemní plán krok za krokem: Jak jej propojit s obchodní strategií |
Markéta Semelková, |
Registrovat se | ||
26. 2. 2025 |
Komunikace podle eBRÁNY | Eva Havránková, produktová manažerka eSYSTEM |
Registrovat se | ||
26. 3. 2025 |
Úkolování podle eBRÁNY | Eva Havránková, produktová manažerka eSYSTEM |
Registrovat se |
Záznamy webinářů
-
Záznamy 2023
-
Záznamy 2022
Datum Téma Přednášející Záznam 13. 12. 2022
Tiktok jako marketingový kanál firemní komunikace Jan Kroupa,
specialista online marketingu1. 12. 2022
Jak na úspěšný Pinterest Eliška Bielková,
specialistka online marketingu24. 11. 2022
Jak na tvorbu byznys plánu Filip Pecháček,
odborný konzultant10. 11. 2022
E-mail marketing Markéta Minárová,
specialistka online marketingu
Martina Skutilová,
copywriterka26. 10. 2022
Onboarding aneb adaptace nováčka krok za krokem Andrea Semerádová,
HR manažerka6. 10. 2022
Jak zlepšit interní komunikaci a které nástroje k tomu použít Jiří Lukáš,
intranetový konzultant27. 9. 2022
Sociální sítě v B2B Aneta Kubů,
marketingová ředitelka8. 9. 2022
10 tipů pro nábor zaměstnanců, i když nemáte HR Andrea Semerádová,
HR manažerka25. 8. 2022
10 tipů pro vánoční kampaně Markéta Minárová,
specialistka online marketingu11. 8. 2022
Proč zařadit Pinterest do firemní marketingové komunikace Eliška Biealková,
specialistka online marketingu28. 7. 2022
USP vs. EVP aneb proč pracovat právě u vás Michal Šoulák,
brandový konzultant13. 7. 2022
Jak efektivně vést firemní porady Jiří Lukáš,
intranetový konzultant30. 6. 2022
Proč ve firmě dělat průzkum spokojenosti Ivana Palarčíková,
ředitelka divize Produkce23. 6. 2022
Úvod do reklamních kampaní na FB Michal Faltejsek,
specialista na sociální sítě26. 5. 2022
Linkedin ve firemní komunikaci Tereza Dostálková,
specialistka na sociální sítě12. 5. 2022
Archetypy jako postavy firemního příběhu Michal Šoulák,
brandový konzultant28. 4. 2022
Brand jako osobní strážce duše vaší firmy Adriena Růžičková,
brandová konzultantka13. 4. 2022
Strategie cenotvorby pro e-shopaře Petr Soukup,
technický ředitel31. 3. 2022
10 tipů pro SEO v roce 2022 Jan Kroupa,
specialista online marketingu17. 3. 2022
Employer brand Aneta Kubů,
ředitelka marketingu3. 3. 2022
Multimédia v praxi Michal Faltejsek,
produktový manažer multimédií10. 2. 2022
10 tipů pro instastories Tereza Bošinová,
specialistka na sociální sítě2. 2. 2022
Proč ve firmě dělat průzkum spokojenosti Ivana Palarčíková,
ředitelka divize Produkce20. 1. 2022
Tvorba byznys plánu Filip Pecháček,
odborný konzultant -
Záznamy 2021
Datum Téma Přednášející Záznam 9. 12. 2021
Náborový marketing Martin Semerád,
výkonný ředitel30. 11. 2021
Influencer marketing Aneta Kubů,
marketingová ředitelka11. 11. 2021 Náborový proces Martin Semerád,
výkonný ředitel19. 10. 2021 Proč Pinterest zařadit do marketingových kanálů firmy Eliška Bielková,
specialistka online marketingu30. 9. 2021 Jak na nábor zaměstnanců Martin Semerád,
výkonný ředitel23. 9. 2021
Influencer marketing Aneta Kubů,
marketingová ředitelka31. 8. 2021 Jak efektivně vést firemní projekty? Jiří Lukáš,
intranetový konzultant29. 7. 2021 Jak začít s e-shopem, aby se investice vyplatila Petr Soukup,
technický ředitel29. 7. 2021 Jak expandovat do zahraničí Martin Svoboda,
obchodní ředitel14. 7. 2021 10 tipů pro větší dosah příspěvků na Facebooku Tereza Bošinová,
specialistka na sociální sítě24. 6. 2021 Tvorba moderního webu Tomáš Provazník,
produktový manažer webu10. 6. 2021 E-mailový marketing Milena Šofrová,
copywriterka27. 5. 2021 Marketingové kanály - který je ten pravý? Petr Soukup,
vedoucí produktových manažerů6. 5. 2021 Úvod do tvorby a optimalizace YouTube videí Daniel Papež, specialista online marketingu
Adam Francouz, specialista na tvorbu videí
28. 4. 2021 PPC reklama od základů Aneta Hrdličková,
PPC specialistka4. 2. 2021 Firemní Instagram pro začátečníky Aneta Kubů,
vedoucí marketingu22. 1. 2021 Jak na LinkedIn? Monika Joska,
HR konzultantka a vedoucí personalistiky -
Záznamy 2020
Datum Téma Přednášející Záznam 10. 12. 2020 Vše, co vás zajímalo o PPC reklamě Stanislav Zemach, Aneta Hrdličková, PPC specialisté 1. 12. 2020 Vánoční kampaně na poslední chvíli Eliška Bielková, specialistka online marketingu 18. 11. 2020 Jak zmobilizovat síly uvnitř firmy a lépe ustát krizi Martin Svoboda, obchodní ředitel 10. 11. 2020 Copywriting - obsah, který zaujme Milena Šofrová, copywriterka 20. 10. 2020 Úvod do SEO a klíčových slov Jan Kroupa, specialista online marketingu 18. 8. 2020 Jednotný vizuální styl Robin Remeš, grafik 22. 7. 2020 O personách a jak vylepší váš marketing Jana Lauterbachová, copywriterka a obsahový stratég 9. 7. 2020 Budování employer brandingu v době koronavirové Monika Joska, provozní ředitelka a HR konzultantka 23. 6. 2020 Moderní web, který plní podnikatelské cíle Tomáš Provazník, produktový manažer pro eBRÁNA web 9. 6. 2020 Podnikatelský záměr - jádro marketingové mapy Martin Semerád, výkonný ředitel 23. 4. 2020 Marketingová strategie v době koronavirové Martin Svoboda, obchodní ředitel Mise, vize Vojtěch Fiala, vedoucí marketingu 26. 5. 2020 Úvod do marketingové mapy Michal Stříteský, odborný konzultant