Nadcházející webinář:10 tipů, na co u vánočních
kampaní nezapomenout

Obsah webináře

Vánoční sezóna v marketingu začíná už kolem září, ale ne všichni stihnou zareagovat. Nezaspěte letos hlavní prodejní sezónu a vrhněte se na přípravy včas.
Proč se zúčastnit webináře?
Podělíme se s vámi o tipy na vánoční marketing, díky kterým vánoční sezónu opravdu vytěžíte.

Proč si webinář nenechat ujít?

  • Poradíme vám, jak si správně rozmyslet koncept, co připravit a na co nezapomenout
  • Zjistíte, jak recyklovat staré a osvědčené kampaně, které v minulosti fungovaly
  • Upozorníme vás na termíny, které byste neměly prošvihnout
  • Naučíme vás, jak pracovat s rozpočty kampaní

Webinářem vás provede:

Markét v eBRÁNĚ začínala jako junior, kdy se prokousávala nejrůznějšími analýzami. Postupně se ale vypracovala na profíka, který vede ty největší projekty. A právě to jí nejvíc baví. Marketingové strategie tvoří tak, aby klientům přinesly ty nejlepší výsledky a neustále je posouvaly dál. Jak sama říká, má ráda pestrost oborů, kterým se může věnovat. Od rybářství po elektrické rozvaděče. Poslední měsíce se také věnuje rozvoji e-mail marketingu v eBRÁNĚ. Ráda rozvíjí i sama sebe, a tak se po práci vzdělává. Zbytek času pak věnuje partě hasiček, se kterými pravidelně vyráží na závody. 
Markéta Minárová

specialistka online marketingu

Termín webináře

   ve čtvrtek 25. 8. od 14:00
  přibližně 45 min.

Výhody webinářů

  • Stačí vám počítač nebo mobil s připojením k internetu a Google účet
  • Ušetříte čas - není třeba nikam cestovat
  • Zúčastníte se z pohodlí vašeho domova nebo kanceláře
  • Můžete se kdykoliv vrátit k záznamu
  • Během vysílání dostanete odpovědi na své otázky

Jak to funguje?

  1. Zaregistrujte se
  2. My vám registraci obratem potvrdíme
  3. Před startem webináře vám zašleme odkaz, kde ho můžete zhlédnout a klást přednášejícím dotazy

Záznamy předchozích webinářů

Datum Téma Přednášející Záznam

11. 8. 2022

Proč zařadit Pinterest do firemní marketingové komunikace

Eliška Biealková,
specialistka online marketingu

 

28. 7. 2022

USP vs. EVP aneb proč pracovat právě u vás

Michal Šoulák,
brandový konzultant

 

13. 7. 2022

Jak efektivně vést firemní porady

Jiří Lukáš,
intranetový konzultant

 

30. 6. 2022

Proč ve firmě dělat průzkum spokojenosti

Ivana Palarčíková,
ředitelka divize Produkce

 

23. 6. 2022

Úvod do reklamních kampaní na FB

Michal Faltejsek,
specialista na sociální sítě

 

26. 5. 2022

Linkedin ve firemní komunikaci

Tereza Dostálková,
specialistka na sociální sítě

 

12. 5. 2022

Archetypy jako postavy firemního příběhu

Michal Šoulák,
brandový konzultant

 

28. 4. 2022

Brand jako osobní strážce duše vaší firmy

Adriena Růžičková,
brandová konzultantka

 

13. 4. 2022

Strategie cenotvorby pro e-shopaře

Petr Soukup,
technický ředitel

 

31. 3. 2022

10 tipů pro SEO v roce 2022

Jan Kroupa,
specialista online marketingu

 

17. 3. 2022

Employer brand

Aneta Kubů,
ředitelka marketingu

 

3. 3. 2022

Multimédia v praxi

Michal Faltejsek,
produktový manažer multimédií

 

10. 2. 2022

10 tipů pro instastories

Tereza Bošinová,
specialistka na sociální sítě

 

2. 2. 2022

Proč ve firmě dělat průzkum spokojenosti

Ivana Palarčíková,
ředitelka divize Produkce

 

20. 1. 2022

Tvorba byznys plánu

Filip Pecháček,
odborný konzultant

 
  • Záznamy 2021
    Datum Téma Přednášející Záznam

    9. 12. 2021

    Náborový marketing

    Martin Semerád,
    výkonný ředitel

     

    30. 11. 2021

    Influencer marketing

    Aneta Kubů,
    marketingová ředitelka

     
    11. 11. 2021 Náborový proces

    Martin Semerád,
    výkonný ředitel

     
    19. 10. 2021 Proč Pinterest zařadit do marketingových kanálů firmy

    Eliška Bielková,
    specialistka online marketingu

     
    30. 9. 2021 Jak na nábor zaměstnanců

    Martin Semerád,
    výkonný ředitel

     

    23. 9. 2021

    Influencer marketing

    Aneta Kubů,
    marketingová ředitelka

     
    31. 8. 2021 Jak efektivně vést firemní projekty?

    Jiří Lukáš,
    intranetový konzultant

     
    29. 7. 2021 Jak začít s e-shopem, aby se investice vyplatila

    Petr Soukup,
    technický ředitel

     
    29. 7. 2021 Jak expandovat do zahraničí

    Martin Svoboda,
    obchodní ředitel

     
    14. 7. 2021 10 tipů pro větší dosah příspěvků na Facebooku

    Tereza Bošinová,
    specialistka na sociální sítě

     
    24. 6. 2021 Tvorba moderního webu

    Tomáš Provazník,
    produktový manažer webu

     
    10. 6. 2021 E-mailový marketing

    Milena Šofrová,
    copywriterka

     
    27. 5. 2021 Marketingové kanály - který je ten pravý?

    Petr Soukup,
    vedoucí produktových manažerů

     
    6. 5. 2021 Úvod do tvorby a optimalizace YouTube videí

    Daniel Papež, specialista online marketingu

    Adam Francouz, specialista na tvorbu videí

     
    28. 4. 2021 PPC reklama od základů

    Aneta Hrdličková,
    PPC specialistka

     
    4. 2. 2021 Firemní Instagram pro začátečníky

    Aneta Kubů,
    vedoucí marketingu

     
    22. 1. 2021 Jak na LinkedIn? Monika Joska,
    HR konzultantka a vedoucí personalistiky
     
  • Záznamy 2020
    Datum Téma Přednášející Záznam
    10. 12. 2020 Vše, co vás zajímalo o PPC reklamě Stanislav Zemach, Aneta Hrdličková, PPC specialisté  
    1. 12. 2020 Vánoční kampaně na poslední chvíli Eliška Bielková, specialistka online marketingu  
    18. 11. 2020 Jak zmobilizovat síly uvnitř firmy a lépe ustát krizi Martin Svoboda, obchodní ředitel   
    10. 11. 2020 Copywriting - obsah, který zaujme Milena Šofrová, copywriterka  
    20. 10. 2020 Úvod do SEO a klíčových slov Jan Kroupa, specialista online marketingu  
    18. 8. 2020 Jednotný vizuální styl Robin Remeš, grafik  
    22. 7. 2020 O personách a jak vylepší váš marketing Jana Lauterbachová, copywriterka a obsahový stratég  
    9. 7. 2020 Budování employer brandingu v době koronavirové Monika Joska, provozní ředitelka a HR konzultantka  
    23. 6. 2020 Moderní web, který plní podnikatelské cíle Tomáš Provazník, produktový manažer pro eBRÁNA web  
    9. 6. 2020 Podnikatelský záměr - jádro marketingové mapy Martin Semerád, výkonný ředitel  
    23. 4. 2020 Marketingová strategie v době koronavirové Martin Svoboda, obchodní ředitel  
      Mise, vize Vojtěch Fiala, vedoucí marketingu  
    26. 5. 2020 Úvod do marketingové mapy Michal Stříteský, odborný konzultant  

Tento web využívá cookies

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zobrazit podrobnosti

Nastavení cookies

Vaše soukromí je důležité. Můžete si vybrat z nastavení cookies níže. Zobrazit podrobnosti