Hledaný výraz musí mít více jak 2 znaky.
Nadcházející webinář:Jak na obchodní jednání
Vedení obchodního jednání vyžaduje přípravu a neustálé zdokonalování, podobně jako obchodní volání. Klíčem k úspěchu není jen zvýšení počtu schůzek, ale i pečlivá příprava a následná administrativa.
Obsah webináře
Obchodníci mají často pocit, že vedení obchodního jednání je záležitost přítomného okamžiku a není potřeba se na něj významně připravovat. Ale je to skutečně tak? Nebo je to, stejně jako obchodní volání, dovednost, kterou je nutné neustále vylepšovat a brousit si pomyslnou sekeru. Myslíte si, že zvýšením počtu schůzek zvednete svou kvalitu a úspěšnost nebo je klíč někde jinde? A je opravdu administrativa po jednání jenom nudným "vopruzem"? O tom všem si popovídáme s Markétou, pro kterou je jednání s klienty jejím denním chlebem skoro 20 let a svoje know how se nebojí sdílet.
Proč si webinář nenechat ujít?
- Není jednání jako jednání, prozradíme vám, jak je rozlišujeme a k čemu je potřebujeme.
- Připomenete si, jak se připravit na jednání a proč je to důležité.
- Zjistíte, jestli je jednání improvizace nebo je dobré mu dát řád.
- Uvědomíte si, proč to jednáním nekončí, ale teprve začíná.
- Dozvíte se 10 kroků k úspěšnému jednání.
Webinářem vás provedou:
Markétino srdce patří nejen rodině a nejbližším, ale i klientům, obchodu a marketingu. Je zkušená manažerka, která pomáhá na cestě za úspěchem významným klientům, ale i cílevědomým juniorním obchodníkům. Aktuálně se soustředí na pomoc B2B firmám s tím, jak si budovat a udržet úspěšné obchodní oddělení. Ať už pracuje s klienty, či samotnými obchodníky, vždy se jejím působením propisuje i to, aby byl „obchodník“ chápán spíše jako konzultant a vyvolával v lidech pozitivní povědomí. Spojení vyladěného produktu a skvělého konzultanta je totiž tím, co vede ke klientově spokojenosti.
Markéta Semelková
ODBORNÁ KONZULTANTKA A VEDOUCÍ TRAINING CAMPU
Luci přišla do eBRÁNY jako ostřílená operátorka a trenérka volacích dovedností s 11 lety praxe. Jako vedoucí týmu Firemní péče rozjela telemarketing v eBRÁNĚ, pracuje na školicích materiálech a pečuje o stávající i nové tváře z řad akvizičních specialistů, junior obchodníků a odborných konzultantů. Denně je v kontaktu s potenciálními i stávajícími klienty a s úsměvem a nadhledem jim podává pomyslnou vizitku naší firmy. Její misí je bořit mýty o obchodním volání. A to tak, že radí, jak nezapadnout do šedi robotických telefonních operátorů a jak využít volání pro svůj byznys.
Lucie Pešavová
VEDOUCÍ TÝMU FIREMNÍ PÉČE
Termín webináře
čtvrtek 19. 9. 2024 od 14 hodin
přibližně 45 min
Výhody webinářů
- Stačí vám počítač nebo mobil s připojením k internetu a Google účet.
- Ušetříte čas – není třeba nikam cestovat.
- Zúčastníte se z pohodlí svého domova nebo kanceláře.
- Můžete se kdykoliv vrátit k záznamu.
- Během vysílání dostanete odpovědi na své otázky.
Jak to funguje?
- Zaregistrujte se.
- My vám registraci obratem potvrdíme.
- Před startem webináře vám pošleme odkaz, kde ho můžete zhlédnout a klást přednášejícím dotazy.
Záznamy webinářů
-
Záznamy 2022
Datum Téma Přednášející Záznam 13. 12. 2022
Tiktok jako marketingový kanál firemní komunikace Jan Kroupa,
specialista online marketingu1. 12. 2022
Jak na úspěšný Pinterest Eliška Bielková,
specialistka online marketingu24. 11. 2022
Jak na tvorbu byznys plánu Filip Pecháček,
odborný konzultant10. 11. 2022
E-mail marketing Markéta Minárová,
specialistka online marketingu
Martina Skutilová,
copywriterka26. 10. 2022
Onboarding aneb adaptace nováčka krok za krokem Andrea Semerádová,
HR manažerka6. 10. 2022
Jak zlepšit interní komunikaci a které nástroje k tomu použít Jiří Lukáš,
intranetový konzultant27. 9. 2022
Sociální sítě v B2B Aneta Kubů,
marketingová ředitelka8. 9. 2022
10 tipů pro nábor zaměstnanců, i když nemáte HR Andrea Semerádová,
HR manažerka25. 8. 2022
10 tipů pro vánoční kampaně Markéta Minárová,
specialistka online marketingu11. 8. 2022
Proč zařadit Pinterest do firemní marketingové komunikace Eliška Biealková,
specialistka online marketingu28. 7. 2022
USP vs. EVP aneb proč pracovat právě u vás Michal Šoulák,
brandový konzultant13. 7. 2022
Jak efektivně vést firemní porady Jiří Lukáš,
intranetový konzultant30. 6. 2022
Proč ve firmě dělat průzkum spokojenosti Ivana Palarčíková,
ředitelka divize Produkce23. 6. 2022
Úvod do reklamních kampaní na FB Michal Faltejsek,
specialista na sociální sítě26. 5. 2022
Linkedin ve firemní komunikaci Tereza Dostálková,
specialistka na sociální sítě12. 5. 2022
Archetypy jako postavy firemního příběhu Michal Šoulák,
brandový konzultant28. 4. 2022
Brand jako osobní strážce duše vaší firmy Adriena Růžičková,
brandová konzultantka13. 4. 2022
Strategie cenotvorby pro e-shopaře Petr Soukup,
technický ředitel31. 3. 2022
10 tipů pro SEO v roce 2022 Jan Kroupa,
specialista online marketingu17. 3. 2022
Employer brand Aneta Kubů,
ředitelka marketingu3. 3. 2022
Multimédia v praxi Michal Faltejsek,
produktový manažer multimédií10. 2. 2022
10 tipů pro instastories Tereza Bošinová,
specialistka na sociální sítě2. 2. 2022
Proč ve firmě dělat průzkum spokojenosti Ivana Palarčíková,
ředitelka divize Produkce20. 1. 2022
Tvorba byznys plánu Filip Pecháček,
odborný konzultant -
Záznamy 2021
Datum Téma Přednášející Záznam 9. 12. 2021
Náborový marketing Martin Semerád,
výkonný ředitel30. 11. 2021
Influencer marketing Aneta Kubů,
marketingová ředitelka11. 11. 2021 Náborový proces Martin Semerád,
výkonný ředitel19. 10. 2021 Proč Pinterest zařadit do marketingových kanálů firmy Eliška Bielková,
specialistka online marketingu30. 9. 2021 Jak na nábor zaměstnanců Martin Semerád,
výkonný ředitel23. 9. 2021
Influencer marketing Aneta Kubů,
marketingová ředitelka31. 8. 2021 Jak efektivně vést firemní projekty? Jiří Lukáš,
intranetový konzultant29. 7. 2021 Jak začít s e-shopem, aby se investice vyplatila Petr Soukup,
technický ředitel29. 7. 2021 Jak expandovat do zahraničí Martin Svoboda,
obchodní ředitel14. 7. 2021 10 tipů pro větší dosah příspěvků na Facebooku Tereza Bošinová,
specialistka na sociální sítě24. 6. 2021 Tvorba moderního webu Tomáš Provazník,
produktový manažer webu10. 6. 2021 E-mailový marketing Milena Šofrová,
copywriterka27. 5. 2021 Marketingové kanály - který je ten pravý? Petr Soukup,
vedoucí produktových manažerů6. 5. 2021 Úvod do tvorby a optimalizace YouTube videí Daniel Papež, specialista online marketingu
Adam Francouz, specialista na tvorbu videí
28. 4. 2021 PPC reklama od základů Aneta Hrdličková,
PPC specialistka4. 2. 2021 Firemní Instagram pro začátečníky Aneta Kubů,
vedoucí marketingu22. 1. 2021 Jak na LinkedIn? Monika Joska,
HR konzultantka a vedoucí personalistiky -
Záznamy 2020
Datum Téma Přednášející Záznam 10. 12. 2020 Vše, co vás zajímalo o PPC reklamě Stanislav Zemach, Aneta Hrdličková, PPC specialisté 1. 12. 2020 Vánoční kampaně na poslední chvíli Eliška Bielková, specialistka online marketingu 18. 11. 2020 Jak zmobilizovat síly uvnitř firmy a lépe ustát krizi Martin Svoboda, obchodní ředitel 10. 11. 2020 Copywriting - obsah, který zaujme Milena Šofrová, copywriterka 20. 10. 2020 Úvod do SEO a klíčových slov Jan Kroupa, specialista online marketingu 18. 8. 2020 Jednotný vizuální styl Robin Remeš, grafik 22. 7. 2020 O personách a jak vylepší váš marketing Jana Lauterbachová, copywriterka a obsahový stratég 9. 7. 2020 Budování employer brandingu v době koronavirové Monika Joska, provozní ředitelka a HR konzultantka 23. 6. 2020 Moderní web, který plní podnikatelské cíle Tomáš Provazník, produktový manažer pro eBRÁNA web 9. 6. 2020 Podnikatelský záměr - jádro marketingové mapy Martin Semerád, výkonný ředitel 23. 4. 2020 Marketingová strategie v době koronavirové Martin Svoboda, obchodní ředitel Mise, vize Vojtěch Fiala, vedoucí marketingu 26. 5. 2020 Úvod do marketingové mapy Michal Stříteský, odborný konzultant