Společenské firemní akce, v dnešní době hojně známé pod pojmem teambuildingy, se pořádají hlavně ke zlepšení vzájemných pracovních vztahů. Kromě zábavy a odreagování v sobě nesou ale mnohem hlubší smysl, o kterém by měl vědět každý vedoucí.
Co si vůbec pod pojmem teambuilding představit? Pracovníci v tematických aktivitách objevují své silné stránky a pracují na slabých. Společenské firemní akce se můžou zaměřit na komunikaci a spolupráci, budování důvěry, rozdělování rolí nebo třeba na time management. Záleží na tom, co dané skupině chybí.
Na základě vhodně vybraných aktivit se kolektiv poznává i v jiných situacích než jen v těch pracovních. Vzniká silný tým, který se stmeluje a vytváří se v něm pevnější vazby. Právě ty se později promítají nejenom do pracovních vztahů, ale i do výkonů a odvedené práce. Firma pracuje jako jeden velký tým. A to je jejich velkým benefitem.