Jak vyhledávat klíčová slova

Analýza klíčových slov obsahuje soubor relevantních klíčových slov, která uživatelé zadávají do vyhledávačů.

Analýza klíčových slov vám odhalí chování zákazníka. Zjistíte, jakým způsobem uživatel produkt vyhledává. A zároveň objevíte, jaká konkrétní klíčová slova ho přesměrují na daný e-shop či web. Tak získáte cenná data, ze kterých můžete čerpat informace pro úpravu webových stránek nebo vytvoření stránek nových.

Chcete si koupit lyže?

Výborně, tak přesně na tomto příkladu si ukážeme, jak zákazníci vyhledávají na webových stránkách konkrétní produkt. Ve vyhledávači (ať už Google, Seznam jakémkoliv jiném) zadáte vyhledávací dotaz „dámské lyže Salomon“. Váš popisek obsahuje důležitá klíčová slova. A pokud nejsou součástí textu nebo titulku webové stránky, tak vás zkrátka na daný web nepřivedou. A to i přesto, že se jedná o web s rozsáhlou nabídkou lyží. Analýza klíčových slov totiž slouží právě ke sledování a odhalování těchto frází.

A jaký je tedy přínos analýzy KW?

Nejen, že odhalíte, co zákazníci vyhledávají. Ale zároveň získáte informace o důležitosti frází a konkurenčnosti klíčového slova. Poradí vám, na jaké dotazy ve vyhledávačích by se váš web měl zobrazovat nebo zobrazuje. V neposlední řadě vám poodhalí, které vstupní stránky vám na webu nebo e-shopu chybí.

Tyto informace jsou velmi důležité při tvorbě obsahu. Dále je využijete pro PPC kampaně a další propagaci na sociálních sítích. Správně zvolená klíčová slova v textech a titulcích stránek zvýší organické vyhledávání. A to se v konkurenčním boji o nejlepší pozice ve vyhledávání může stát vaší tajnou zbraní. 

Kdy můžeme tvrdit, že máme analýzu KW?

V případě, že jste vytvořili takový soubor s analýzou klíčových slov, který obsahuje následující důležité náležitosti:

  1. Relevantní fráze
  2. Informace o hledanosti
  3. Vstupní stránky
  4. Pozice
  5. Konkurenčnost dotazu
  6. Rozčlenění frází do kategorií

Tím to ale nekončí

Právě naopak. V rukou máte velmi cenné informace, které byste rozhodně měli využít při úpravě stávajících webových stránek, tvorbě nových stránek, PPC kampaních, propagaci na sociálních sítích a v dalších marketingových činnostech. Díky jejich vhodnému využití můžete být totiž o krok napřed před svojí konkurencí.

analýza KW

Ukázka znázorňuje, co všechno by měla analýza klíčových slov obsahovat. A pokud takovou držíte v rukou, pak si zasloužíte samolepku. Díky analýze můžete nahlédnout do zákulisí prohlížečů, jako je Google a Seznam. Dále vám analýza ukáže, na jaká konkrétní klíčová slova se musíte při práci s webem zaměřit. A jak s nimi dále pracovat. Dozvíte se také informace o vstupních stránkách, příležitostech pro vytvoření nových stránek, konkurenčnost ve vyhledávačích, vaší pozici na daná klíčová slova a také komplexní hledanost frází.

Tento web využívá cookies

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zobrazit podrobnosti

Nastavení cookies

Vaše soukromí je důležité. Můžete si vybrat z nastavení cookies níže. Zobrazit podrobnosti