Jak vést celofiremní setkání

Celofiremní setkávání se dá využít k odprezentování novinek a změn ve firmě. Shromáždí se při něm všichni zaměstnanci, a to včetně vedoucích a ředitele společnosti. Aby mělo dopad a smysl, vytvořte z něj pravidelný rituál a pořádejte ho alespoň čtyřikrát ročně.

Co si pod pojmem celofiremní setkávání představit? Společně se zaměstnanci a vedoucími sdílíte firemní cíle, plány a vize. Prezentujete hlavně výsledky, kterých jste společně dosáhli, a motivujete celý kolektiv do dalšího období. Komunikujete podstatné informace napříč firmou, představujete projekty a předáváte podstatné informace.

Při celofiremním setkávání se dává důraz na podporu týmové spolupráce, která je oceňována a hodnocena. Firma díky představení směru a ustálení plánů na další období stojí na pevnějších základech a plní tak svou vizi a misi. Tu všichni zaměstnanci díky celofiremnímu setkávání znají a následují ji. Mají navíc přehled i o vytyčených cílech a plánech. Dochází ke sjednocení myšlení a ustálení směru celé společnosti.

Zaměstnanci se také začínají poznávat i mimo své oddělení a prohlubují se vztahy napříč firmou. Díky tomu se zlepšuje komunikace. Pokud využijete anonymních dotazníků a prostoru pro dotazy, na které odpovíte, roste u zaměstnanců i důvěra.

Lidé u stolu

Kdy si můžu nalepit samolepku?

  1. Pořádáte celofiremní akce pravidelně, minimálně však čtyřikrát ročně.
  2. Prezentované informace jsou jasné a snadno podané.
  3. Celá společnost má povědomí o nových projektech, vizi a plánech.
  4. Směřujete za jedním společným cílem.
  5. Připomínáte si důležité body a určujete priority.

Jak na dobré celofiremní setkávání?

  1. S předstihem nechte zarezervovat prostory a informujte o akci všechny ve společnosti. Naplánujte i program jednotlivých vystoupení.
  1. Nebojte se mluvit o tom, co se ve firmě nepovedlo. Do prezentací přidávejte fotografie a graficky znázorňujte.
  1. Technika vás může někdy zradit. Mějte všechny prezentace zálohované a před prezentováním si je zkuste rychle projít.
  1. Na konci vypíchněte nejdůležitější body, na které se firma musí zaměřit. 
  1. Připravte zhodnocení celého období a srovnejte ho s předešlým rokem.
  1. Připravte prostor pro dotazy a nabídněte možnost anonymních otázek prostřednictvím dotazníků.
  1. Snažte se, aby alespoň okrajově promluvili všichni vedoucí a informovali o tom, co se u nich na oddělení děje, jakých úspěchů dosáhli a na co se budou v příštím období soustředit. Jejich počínání by mělo následovat vizi a misi firmy.
  1. Do programu můžete zařadit i oceňování, představování nováčků nebo se rozlučte s pracovníky odcházejícími do důchodu.
  1. Samozřejmě má mít své slovo i ředitel společnosti, který by měl podpořit celou firmu, poděkovat za spolupráci a představit nové plány a projekty.
  1. Během celofiremního setkání mějte připravený raut, aby se mohli všichni přítomní občerstvit. Můžete připravit i nějaké drobné dárky.

S celofiremním setkáváním souvisí i firemní mise a vize, které tvoří společný cíl, za kterým by měli směřovat všichni zaměstnanci i vedení bez rozdílu. Kromě celofiremního setkávání organizujte i firemní akce. (Ne)stmelení týmu se po čase začne promítat i do výkonu. Bez silného týmu se společnost neposouvá a firemní mise a vize se nenaplňují.

Tento web využívá cookies

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zobrazit podrobnosti

Nastavení cookies

Vaše soukromí je důležité. Můžete si vybrat z nastavení cookies níže. Zobrazit podrobnosti