Zaměstnanci jsou u firmy ta nejzákladnější komodita. Proto se o ně musí firma náležitě starat. Spokojený zaměstnanec totiž znamená nejen kvalitní marketing, ale taky je to záruka kvalitně odvedené práce. A to je něco, co tvoří spokojené klienty. Proto je důležité si pravidelně získávat informace o spokojenosti vašich zaměstnanců. Průzkum spokojenosti by měl být nedílnou součástí HR aktivit ve společnostech, pro které jsou zaměstnanci opravdovou prioritou.
Fakt, že se staráte o své zaměstnance, přispívá hlavně k celkovému obrazu firmy. Dává vám možnost odlišit se od jiných společností, a získat tak konkurenční výhodu. Dále ušetříte zdroje za nábor nových zaměstnanců a snížíte fluktuaci těch svých. Je to jednoduché - pokud jsou vaši zaměstnanci spokojeni, nemají proč odcházet jinam. Dobré jméno vaší firmy navíc sami přirozeně šíří dále, pomáhají budovat váš employer brand a ulehčují nábor nových a kvalitních lidí do vaší firmy.
Pokud chcete tvrdit, že jsou vaši zaměstnanci spokojeni, musíte pro to mít i důkaz. Průzkum spokojenosti je pro tento účel skvělým nástrojem. V rámci celofiremního dotazníku získáte jasné odpovědi, proč lidé ve vaší firmě pracují, či naopak, co jim na přístupu k nim vadí. Je to vcelku jednoduché, na Face to Face s vedoucím si spousta lidí netroufne říct od srdce, co jim vadí. Proto je tento systém dotazníku, který je anonymní, tak potřebný.