CO to je - vysvětlení pojmu, případně definice
Zaměstnanci tvoří DNA firmy a jsou její nejpravdivější ambasadoři. Je třeba mít neustále na paměti, že lidé pracují pro lidi, nikoliv pro firmu nebo byznys. A jejich sepětí se zaměstnavatelem je to, co představuje tu nejcennější synergii pro růst a budování obrazu firmy. A pokud je spokojený zaměstnanec, je spokojen i zákazník. Nespokojený zaměstnanec vám nikdy nebude dávat tolik, jako ten spokojený, který se každé ráno těší, až zase bude moct jít do práce.
Práce na spokojenosti firmy začíná už při výpisu pracovních pozic a nabírání nových zaměstnanců. Ze samotného inzerátu by měl vyzařovat duch firmy. Skvělým krokem může být systém doporučování nových kolegů z řad zaměstnanců. Do týmu se tak připojují lidé s podobným smýšlením a pozice se daří obsazovat rychleji a úspěšněji.
Náborem vaše starost o zaměstnance nekončí. Ba naopak, teprve začíná. O zaměstnance je třeba se starat, podporovat je ve vzdělávání, hledat synergii mezi jejich osobním a pracovním životem. To se týká jednak pracovních benefitů na pracovišti (posilovna, dětský kousek, vlastní pracovní místo), tak i těch mimopracovních (flexibilní pracovní doba nebo firemní auto pro soukromé účely).
Všichni zaměstnanci by měli jasně vědět, jaká je vize a mise firmy. Měli by být neustále informovaní o všech věcech, které se ve firmě řeší (interní systém) a mít přístup k veškerým dokumentům.